Novinky

test

Zavedení dopravy ČP - Balík do balíkovny a zrušení dopravy ČP - Na poštu

Dobrý den,

změny v dopravách zboží. 

Aktivní dopravy:

1. Česká pošta - Na poštu  : Z důvodů, že spolupracující firma na balení a zasílání zásilek přestala podporovat tuto službu , jsme nuceni ji zrušit.

2. Česká pošta - Balík do balíkovny :  Zavádíme náhradou za předchozí službu s výhodnější cenou dopravy. Sice víme, že ne každá pošta je závoveň i Balíkovna, ale nemůžeme to udělat jinak.

3. Česká pošta - Do ruky :  Beze změn, funkční.

Nezapnuté, či nefunkční dopravy:

1. PPL : Sice to je u nás technicky možné, problém je tam jiný, většina našich zásilek je obvykle do 1 kg a v této cenové relaci je Česká pošta mnohem výhodnější, než PPL. Proto to nezapínáme i když bychom mohli.

2. Osobní převzetí :  Kamennou prodejnu ani vhodnou kancelář zatím nemáme. Teoreticky by bylo možné osobní převzetí někde na smluveném místě v Brně nebo Břeclavi,  ale náš sklad je ve Zlíně, tedy se nám  to finančně nevyplatí pro zásilky již uložené ve skladu, spíše se to hodí pro zásilky, které teprve ze zahraničí přijdou a nebyli skladem. Raději zavolejte telefonem, zda je možné osobní převzetí, pokud to požadujete.  V nabídce doprav  to aktuálně nebude.

Tabulky velikostí

Dobrý den, prosím ještě jednou zdůrazňujeme, že tabulky velikostí přebíráme tak, jak je uvádí asijský výrobce a zdá se, že i tento výrobce používá dva druhy číslování, aby to bylo složitější. Tedy je nutné  při objednávce dvou či více   jiných triček i u těchto dvou či více  vše zkontrolovat dle přiložených  tabulek zvlášť každý kus ,zda to velikostně sedí. Základní parametry pro výběr jsou  váha a výška.

Čeština v objednávkách

Dobrý den,

poprosili bychom zákazníky, aby uváděli v objednávkách všechny kontaktní údaje včetně háčků a čárek. Máme rok 2021, tedy eshopy, zvláště ty české češtinu umí. 

My to pak musíme ve finále zbytečně opravovat na správný tvar.

Zhoršujete si tím zbytečně rychlost a přesnost doručení. Předem děkujeme. 

 

Doprava po vánocích

Dobrý den,

sice je již téměř měsíc po vánocích, ale potíže s poštovní dopravou se ještě úplně  nevyřešili. Pořád nám pošta dluží 2 balíky z listopadu 2020. Tedy dodací lhůty pro zboží, které není skladem zůstává beze změn.

Vánoční provoz - zpráva III

Dobrý den,

nakonec se nám podařilo , i když jsme v to nedoufali, odeslat téměř všechny objednávky říjnové, listopadové i prosincové a většina lidí si to již vyzvedla. Nevyřešené jsou jen 2 nevyzvednuté objednávky na poště, 2 nezaplacené objednávky u platby na bankovní účet a 2 objednávky jsou ještě na cestě, ale snad to dnes adresátům  dorazí.  Nyní  již tedy doporučujeme objednávat s předpokladem doručení až v lednu 2021.

Vánoční provoz - zpráva II

Dobrý den,

bohužel situace s doručováním se neustále zhoršuje. V rámci ČR to ještě doručovat jde i když i tam pozorujeme mírné zpoždění, ale pořád nemůžeme doplnit naše sklady zbožím  od dodavatelů.

Díky tomu ještě nejsou vyřízené 3 objednávky ze října, které pořád ještě doufáme, že vyřídíme. A ty listopadové předpokládáme, že již je v podstatě nulová pravděpodobnost, že to dorazí do 24.12 . Od poloviny října přišel pouhý 1 balík ze zahraničí ze 13 ks .

Pokud chcete zrušit listopadové nevyřízené objednávky nebo rozdělit balíky na to, co skladem je a není, nebo vrátit peníze, pokud to nebylo na dobírku, dejte vědět. V opačném případě čekáme dál. Mrzí nás tato situace, ale nemůže ji nijak ovlivnit.

Vánoční provoz - zpráva I

Dobrý den,

je v listopadu velmi malá pravděpodobnost, že když teď objednáte zboží, které sice na eshopu máme, ale  nemáme je skladem v ČR, že to dorazí do  24.12.2020. 

Zatím se ještě kompletně nevyřešili objednávky tohoto typu ze října kvůli čekání na poštu.

Prosím pokud máte požadavek, že to musí dorazit do vánoc, tak to raději neobjednávejte nebo objednejte pro jinou příležitost než vánoce..

Snad příští vánoce bude více druhů triček  skladem v ČR , tento rok to opravdu z technických důvodů nešlo.

Na druhou stranu máme mnohonásobně více zboží než  roce 2019.

Samozřejmě zboží, které máme skladem je obvykle doručeno do 2 až 3 dnů, max týden.

Většinou máme spíše problém s pozdním vyzvedáváním zásilek z pošty než, že by to k Vám domů nebo na poštu nedorazilo.

Děkujeme za pochopení.

Zrušení pravidla o dopravě zdarma pro nové produkty kvůli finanční nevýhodnosti.

Dobrý den,

doposud jsme na naše eshopu měli pravidlo, že u produktů, které ještě nikdo neobjednal se neplatilo poštovné.

Bohužel kvůli tomu, že dodavatel přestal používat před vánoci levnou dopravu do ČR  a cena dopravy okamžitě skokově vzrostla

o 70 Kč /1 ksproduktu , se nám tato zavedená praxe  již finančně nevyplatí.

Takový produkt, když si nyní objednáte s poštovným zdarma je pro nás nyní vysoce ztrátový. Tedy bohužel jsme nuceni u většiny produktů poštovné zdarma zrušit a také asi budeme nuceni některé produkty i zdražit. 

Doufáme, že po vánocích se dodavatel vrátí k levnější dopravě, ale momentálně s tím nejde bohužel nic dělat. 

Samozřejmě pro již uzavřené objednávky tato změna neplatí.

Také pravidlo o neplacení poštovného u nákupu nad 2000 Kč zatím zůstává beze změn.

Dodací lhůty od dodavatele opět normální

Dobrý den,

poslední 2 dodávky od dodavatele z Číny trvali jen 20 dnů. Samozřejmě, jak se budou blížit vánoce, tak se to bude zase zhoršovat, ale je to neporovnatelný rozdíl oproti koronavirové krizi v první čtvrtině roku, kdy dodávka trvala i více než 100 dnů a dokonce se jedna zásilka nadobro ztratila... Naštěstí nejčastěji objednávané produkty již máme skladem v ČR.

Adresa pro reklamaci či vrácení

Dobrý den,

prosíme při reklamacii či vrácení zboží se nesnažte posílat zásilku tam, odkud přišla, tedy ze Zlína !

Ve Zlíně nám pouze externí firmy Frogman, s.r.o  a Logea, s.r.o balí zásilky.

Tyto firmy  maximálně můžou vyřídit a předat vrácené zásilky, které zákazníci nepřevzali, ale již není vhodné tam posílat úplně nové zásilky...

Tam není sídlo naší společnosti, tam reklamace nevyřizujeme.

Je také velmi pravděpodobné, že popletete při psaní mírně  adresu a zásilka , kterou tam pošlete se může ztratit,

jako se nedávno stalo jednomu pánovy.

Je nám líto, ale takovou reklamaci, která nám není poslána na správnou adresu naší firmy nemůžeme uznat.

Ve skutečnosti ale na tu adresu přijde pouze oznámení o uložení zásilky na poště Brno 2, kde si zásilky přebíráme. Je to tak zatím z toho důvodu, že jsme zatím tak malý eshop, že se nám nevyplatí platit nájemné za kancelář či prodejnu. Nic jiného v tom prosím nehledejte.

V případě osobního předání zásilky, tedy ne přes poštu, tedy nás raději zkontaktujte předem a domluvíme přesné místo předání.

 

Sídlo naší firmy je oficiálně zde, ale není to "kamenná" prodejna :

Klubsoft, s.r.o.

Nové Sady 988/2

60200 Brno

 

 

x