Novinky

test

Výběr velikosti - chyby zákazníků

Dobrý den,

neustále to opakujeme na různých místech na eshopu a také na facebooku. Stejně se občas potýkáme s tím, že si někdo vybere špatnou velikost a pak musíme vracet peníze nebo vyměňovat zboží.

Zboží není bavlněné, je to elastický, spíše sportovní typ trička, které se již z výroby dělá více na tělo, než je zvykem u bavlněného trička.

Velikosti jsou v čínském číslování, které je o dvě (u žen) až tři(u mužů) menší než běžná velikost, kterou kupujete . Je proto nezbytně nutné vybírat podle přiložené tabulky od výrobce . Orientačně podle váhy a výšky člověka.

Tedy když někdo normálně kupuje XL, tak by měl kupovat raději 3XL nebo 4XL a ještě by to měl zkontrolovat na váhu podle tabulky.

Děkujeme za pochopení.

 

 

Změna zákonů o dodací lhůtě a zrušení "Nákupů do mínusu".

Dobrý den,

bohužel došlo ke změně zákonů o dodací lhůtě. Pokud nemáme zboží skladem, maximální lhůta pro dodání by měla být 30 dnů.

Tuto lhůtu, vzhledem k pomalé dopravě od dodavatele ze zahraničí ,

v případě dočasně nedostupného produktu, nebudeme ve většině případů schopni splnit, proto rušíme tzv. "Nákupy do mínusu".

Pokud zboží není dočasně dostupné, nebude možné jej nyní technicky objednat a tedy nebudete na to muset čekat neúměrně dlouhou dobu.

Naštěstí většiny našich produktů se toto opatření netýká, protože jsou skladem v ČR.

Zboží, které nemáme skladem zcela určitě nedorazí před vánoci.

Dobrý den,

trička u nichž je příslušná velikost napsána, že není skladem v ČR nedorazí zcela určitě do konce roku, a ani v lednu to není pravděpodobné, to teprve budeme doplňovat sklad od dodavatele z Číny.

Narozdíl od předchozích let, tedy na základě minulých zkušeností, nebudeme nic doplňovat od dodavatele před vánoci, nevyplatí se to Vám  čekáním , ani nám finančně,  protože před vánoci je velmi pomalá doprava.

Prosím raději neobjednávejte nic, co není skladem, neurychlíme to, díky.

Nově dodáváme i na Slovensko.

Dobrý den,

novinkou je, že jsme zapnuli doručování i na Slovensko a zobrazování a platby v Eurech. Zatím jen službou Slovenská pošta - Balík na adresu.

Platby na Dobírku po doručení nebo Online platební kartou. 

Pokud by něco nefungovalo, dejte vědět.

Zdražení některých produktů

 Dobrý den,

když tento eshop před 3 lety začínal, bylo poštovné z Číny zdarma, nikdo menší balíčky z Číny neproclíval, neplatilo se DPH. Doprava poštou byla sice pomalá, ale do měsíce to obvykle došlo. 

To všechno již  dávno neplatí a doprava věcí ze zahraničí začíná být poměrně drahý a velmi pomalý luxus. Většinu produktů, u kterých to jde, jsme nuceni nyní dopravovat dražší, ale rychlejší, dopravou ve velkých balících a to se promítnulo do našich cen, které již nemůžeme držet uměle nízko. U dodavatelé jsou neustálé Covidové lockdowny, tedy dochází k dalšímu zdržování.

Kdo stejný produkt najde na zahraničním eshopu a pomlouvá nás pak, jak jsme drazí,  tak k tomu jen dodáváme...hodně štěstí až Vám to bude Česká pošta proclívat a nebude to schopná proclít v běžném čase  a naúčtuje si mastné poplatky. Toho všeho u nás budete ušetřeni.

U nás si k tomu musíme ještě připočíst náklady na balení, reklamu a poštovné v rámci ČR , tedy rozhodně to není pro nás žádný vývar a ceny jsou reálné.

To by bylo asi k omluvě za zvýšené ceny všechno.

 

Pozastavení objednávání trička s ruským bojujícím medvědem

Dobrý den,

vzhledem k některým negativním reakcím  pozastavujeme na neurčitou dobu prodej trička "Bojující ruský medvěd". Za normální situace by to bylo spíše vtipné tričko, ale není normální situace.  Platí to ale jen pro nové objednávky.

 

Obnovení platby kartou

Poté co jsme před pár měsíci ukončili smlouvu s poskytovatelem plateb kartou a rychlých plateb The Pay kvůli nevýhodným podmínkám, jsme nyní 31.1.2022 aktivovali službu Shoptet Pay přímo od poskytovatele řešení našeho eshopu. Tak doufáme, že bude služba využívaná a funkční.

Nový rok 2022

Přejeme i když trochu opožděně Šťastný Nový rok.

V tomto roce se budeme snažit mít více produktů skladem v ČR a zkrátit dodací lhůty, které jsou pořád ještě u části produktů velmi dlouhé.

K vracení a hodnocení zboží

Dobrý den,

prosím přečtěte si postupy k výměně nebo vracení zboží. Raději Vám zboží zakoupené v listopadu a prosinci 2021 vyměníme, pokud nesedí velikost, než aby jste svoji nespokojenost ventilovali přes hodnocení produktů.  I když uplynula 14-ti denní lhůta.

Ale každý měl možnost si prostudovat tabulky velikostí a materiálu před nákupem.

Není pravdou, že by velikosti neseděli s přiloženýma tabulkama, maximálně o 2 cm, což je v normě.

Jinak pořád opakujeme v novinkách dokola, že trička nejsou bavlněné, je to i u produktu napsáno,  a přesto se pořád někdo diví, že nejsou bavlněná. Prosím čtěte to pořádně před nákupem.

 

Vánoce I

Dobrý den,

v tuto dobu již nemůžeme garantovat doručení do vánoc pro nové objednávky u produktů, u kterých je uvedeno, že  nejsou u nás skladem v ČR.

Dodavatel zboží je v Číně a doručení trvá normálně jeden  až dva měsíce v extrémních případech jako jsou třeba vánoce, koronavirus a problémy s dopravou (lodě, kamióny, letecká doprava...) se může doručení protáhnout i déle.

Existuje sice rychlejší doprava přes DHL , jenže za cenu neúměrně předraženého zboží. Touto cestou jít nechceme.

Dávejte tedy přednost produktům, které skladem v ČR máme, ale pozor,  některé velikosti jednoho produktu skladem být můžou a jiné nemusí...