Novinky

test

Úložní doba služby Česká pošta- Balíkovna

Dobrý den,

bohužel úložní doba služby Česká pošta- Balíkovna, kterou jsme začali nedávno využívat je jen 7 dní a dle sdělení pošty se nedá prodloužit na rozdíl od služeb Česká pošta - Na poštu nebo Česká pošta - Do ruky.

Tak na to prosím myslete při objednávání a vyzvedávejte zásilky včas.

Obnovení možnosti doručování Česká pošta - Na poštu

Dobrý den,

protože to spolupracující firma, kde skladujeme a odkud odesíláme naše produkty, opět umožňuje,

obnovujeme před několika měsíci zrušenou možnost dopravy Česká pošta - Na poštu. 

Ale možnost Česká pošta - Balíkovna je levnější.

Zrušení platby přes platební bránu The Pay.

Dobrý den,

z důvodu nových , pro náš eshop nevýhodných cenových podmínek jsme nuceni deaktivovat od 30.9.2021 platbu pomocí platební brány The Pay (platby kartou, platby bitcoinem, rychlé online platby).

Momentálně hledáme jiný způsob platby, který by tuto službu nahradil. Již určité vytipované řešení máme ale bude dostupné pravděpodobně až začátkem roku 2022.Tedy po vánoční sezóně.

Ale drtivá většina našich zákazníků platí dobírkou po doručení, tedy službu The Pay nikdy nepotřebovala.

Blížící se vánoce

Dobrý den,

bohužel i po 2 letech existence eshopu jsme pořád ještě omezeni, z finančních důvodů, ohledně velikosti skladových zásob v ČR.

Tedy pokud objednáte něco, co nemáme skladem v ČR, můžete očekávat v předvánočním období velmi pomalé doručování v řádu týdnů, někdy  až měsíců vzhledem k tomu, že dodavatel a výrobce jsou v Číně. Komplikuje se to i  kvůli přetrvávajícím potížím z důvodu koronavirových opatření po cestě.

Prosíme tedy pokud objednáváte něco, co nemáme v ČR a chcete to do vánoc, objednejte to raději už během září, max do poloviny října. Později už nemůžeme ručit, že to do vánoc dorazí. Minulý rok vše sice dorazilo, ale  na poslední chvíli.

Zavedení dopravy ČP - Balík do balíkovny a zrušení dopravy ČP - Na poštu

Dobrý den,

změny v dopravách zboží. 

Aktivní dopravy:

1. Česká pošta - Na poštu  : Z důvodů, že spolupracující firma na balení a zasílání zásilek přestala podporovat tuto službu , jsme nuceni ji zrušit.

2. Česká pošta - Balík do balíkovny :  Zavádíme náhradou za předchozí službu s výhodnější cenou dopravy. Sice víme, že ne každá pošta je závoveň i Balíkovna, ale nemůžeme to udělat jinak.

3. Česká pošta - Do ruky :  Beze změn, funkční.

Nezapnuté, či nefunkční dopravy:

1. PPL : Sice to je u nás technicky možné, problém je tam jiný, většina našich zásilek je obvykle do 1 kg a v této cenové relaci je Česká pošta mnohem výhodnější, než PPL. Proto to nezapínáme i když bychom mohli.

2. Osobní převzetí :  Kamennou prodejnu ani vhodnou kancelář zatím nemáme. Teoreticky by bylo možné osobní převzetí někde na smluveném místě v Brně nebo Břeclavi,  ale náš sklad je ve Zlíně, tedy se nám  to finančně nevyplatí pro zásilky již uložené ve skladu, spíše se to hodí pro zásilky, které teprve ze zahraničí přijdou a nebyli skladem. Raději zavolejte telefonem, zda je možné osobní převzetí, pokud to požadujete.  V nabídce doprav  to aktuálně nebude.

Tabulky velikostí

Dobrý den, prosím ještě jednou zdůrazňujeme, že tabulky velikostí přebíráme tak, jak je uvádí asijský výrobce a zdá se, že i tento výrobce používá dva druhy číslování, aby to bylo složitější. Tedy je nutné  při objednávce dvou či více   jiných triček i u těchto dvou či více  vše zkontrolovat dle přiložených  tabulek zvlášť každý kus ,zda to velikostně sedí. Základní parametry pro výběr jsou  váha a výška.

Čeština v objednávkách

Dobrý den,

poprosili bychom zákazníky, aby uváděli v objednávkách všechny kontaktní údaje včetně háčků a čárek. Máme rok 2021, tedy eshopy, zvláště ty české češtinu umí. 

My to pak musíme ve finále zbytečně opravovat na správný tvar.

Zhoršujete si tím zbytečně rychlost a přesnost doručení. Předem děkujeme. 

 

Doprava po vánocích

Dobrý den,

sice je již téměř měsíc po vánocích, ale potíže s poštovní dopravou se ještě úplně  nevyřešili. Pořád nám pošta dluží 2 balíky z listopadu 2020. Tedy dodací lhůty pro zboží, které není skladem zůstává beze změn.

Vánoční provoz - zpráva III

Dobrý den,

nakonec se nám podařilo , i když jsme v to nedoufali, odeslat téměř všechny objednávky říjnové, listopadové i prosincové a většina lidí si to již vyzvedla. Nevyřešené jsou jen 2 nevyzvednuté objednávky na poště, 2 nezaplacené objednávky u platby na bankovní účet a 2 objednávky jsou ještě na cestě, ale snad to dnes adresátům  dorazí.  Nyní  již tedy doporučujeme objednávat s předpokladem doručení až v lednu 2021.

Vánoční provoz - zpráva II

Dobrý den,

bohužel situace s doručováním se neustále zhoršuje. V rámci ČR to ještě doručovat jde i když i tam pozorujeme mírné zpoždění, ale pořád nemůžeme doplnit naše sklady zbožím  od dodavatelů.

Díky tomu ještě nejsou vyřízené 3 objednávky ze října, které pořád ještě doufáme, že vyřídíme. A ty listopadové předpokládáme, že již je v podstatě nulová pravděpodobnost, že to dorazí do 24.12 . Od poloviny října přišel pouhý 1 balík ze zahraničí ze 13 ks .

Pokud chcete zrušit listopadové nevyřízené objednávky nebo rozdělit balíky na to, co skladem je a není, nebo vrátit peníze, pokud to nebylo na dobírku, dejte vědět. V opačném případě čekáme dál. Mrzí nás tato situace, ale nemůže ji nijak ovlivnit.

x