Adresa pro reklamaci či vrácení

Dobrý den,

prosíme při reklamacii či vrácení zboží se nesnažte posílat zásilku tam, odkud přišla, tedy ze Zlína !

Ve Zlíně nám pouze externí firmy Frogman, s.r.o  a Logea, s.r.o balí zásilky.

Tyto firmy  maximálně můžou vyřídit a předat vrácené zásilky, které zákazníci nepřevzali, ale již není vhodné tam posílat úplně nové zásilky...

Tam není sídlo naší společnosti, tam reklamace nevyřizujeme.

Je také velmi pravděpodobné, že popletete při psaní mírně  adresu a zásilka , kterou tam pošlete se může ztratit,

jako se nedávno stalo jednomu pánovy.

Je nám líto, ale takovou reklamaci, která nám není poslána na správnou adresu naší firmy nemůžeme uznat.

Ve skutečnosti ale na tu adresu přijde pouze oznámení o uložení zásilky na poště Brno 2, kde si zásilky přebíráme. Je to tak zatím z toho důvodu, že jsme zatím tak malý eshop, že se nám nevyplatí platit nájemné za kancelář či prodejnu. Nic jiného v tom prosím nehledejte.

V případě osobního předání zásilky, tedy ne přes poštu, tedy nás raději zkontaktujte předem a domluvíme přesné místo předání.

 

Sídlo naší firmy je oficiálně zde, ale není to "kamenná" prodejna :

Klubsoft, s.r.o.

Nové Sady 988/2

60200 Brno